MENU
Dwuczłonowy spalinowy zespół trakcyjny PESA Link SA139-005 na bocznym torze stacji kolejowej w Zielonej Górze - widok z peronu 2. Jest to najnowszy nabytek kolejowy województwa lubuskiego (projekt dofinansowany z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego). W marcu b.r. podpisana została umowa na dostawę 4 takich jednostek - SA139-003÷006; pierwszy pojazd dotarł 31.10.2013r., a 24.11.2013r. miał miejsce inauguracyjny przejazd na trasie Zieloną Góra - Gorzów Wielkopolski. Dwa z zakupionych zespołów mają obsługiwać połączenie Z.G.-Gorzów, a dwa - relację Kostrzyn-Krzyż; po uzyskaniu homologacji na Niemcy, jeden z pojazdów trafi na trasę Krzyż-Gorzów-Kostrzyn-Berlin, drugi - na trasę Z.G.-Frankfurt n/Odrą.

Dodał: jawc° - Data: 2013-12-19 22:31:23 - Odsłon: 2710
18 grudnia 2013

ISO: 0   Ogniskowa: 0 mm   Przysłona: f/0   Ekspozycja: 0/1000000 s  


Historia kolei w Zielonej Górze:

  • /foto/7447/7447831m.jpg
    1895 - 1898
  • /foto/5124/5124036m.jpg
    1898 - 1903
  • /foto/261/261662m.jpg
    1900 - 1915
  • /foto/5345/5345346m.jpg
    1907
  • /foto/261/261665m.jpg
    1910 - 1912
  • /foto/9903/9903515m.jpg
    1911
  • /foto/4063/4063253m.jpg
    1915
  • /foto/6961/6961202m.jpg
    1925
  • /foto/261/261668m.jpg
    1925 - 1945
  • /foto/9216/9216984m.jpg
    1928
  • /foto/4276/4276448m.jpg
    1974 - 1982
  • /foto/9354/9354191m.jpg
    1975 - 1977
  • /foto/9355/9355939m.jpg
    1975 - 1977
  • /foto/9363/9363845m.jpg
    1975 - 1977
  • /foto/233/233279m.jpg
    2008
  • /foto/271/271037m.jpg
    2009
  • /foto/8809/8809917m.jpg
    2010
  • /foto/421/421564m.jpg
    2011
  • /foto/5576/5576347m.jpg
    2015
  • /foto/5576/5576497m.jpg
    2015
  • /foto/5915/5915564m.jpg
    2016
  • /foto/6847/6847568m.jpg
    2017
  • /foto/6930/6930090m.jpg
    2017
  • /foto/6930/6930094m.jpg
    2017
  • /foto/6930/6930095m.jpg
    2017
  • /foto/6980/6980028m.jpg
    2017
  • /foto/6980/6980029m.jpg
    2017
  • /foto/7248/7248129m.jpg
    2018
  • /foto/7248/7248147m.jpg
    2018
  • /foto/7640/7640329m.jpg
    2018
  • /foto/7465/7465887m.jpg
    2018
  • /foto/7692/7692251m.jpg
    2018
  • /foto/7513/7513986m.jpg
    2018
  • /foto/7520/7520916m.jpg
    2018
  • /foto/7520/7520917m.jpg
    2018
  • /foto/7865/7865673m.jpg
    2019
  • /foto/7865/7865674m.jpg
    2019
  • /foto/8202/8202692m.jpg
    2019
  • /foto/8202/8202703m.jpg
    2019
  • /foto/8279/8279146m.jpg
    2019
  • /foto/8409/8409571m.jpg
    2019
  • /foto/8379/8379985m.jpg
    2019
  • /foto/8680/8680385m.jpg
    2020
  • /foto/8680/8680386m.jpg
    2020
  • /foto/8543/8543692m.jpg
    2020
  • /foto/8739/8739065m.jpg
    2020
  • /foto/8739/8739066m.jpg
    2020
  • /foto/8603/8603809m.jpg
    2020
  • /foto/8603/8603820m.jpg
    2020
  • /foto/8605/8605649m.jpg
    2020
  • /foto/9182/9182463m.jpg
    2021
  • /foto/9369/9369140m.jpg
    2021
  • /foto/9757/9757127m.jpg
    2022
  • /foto/9757/9757131m.jpg
    2022
  • /foto/9838/9838578m.jpg
    2022
  • /foto/9948/9948595m.jpg
    2022
  • /foto/9927/9927042m.jpg
    2022
  • /foto/10061/10061246m.jpg
    2022

jawc°

Poprzednie: Kamienica nr 33 Strona Główna Następne: Hotel i restauracja Retro